sååja :D

Heeey alla. idag är det fredag och om någon halvtimme eller så är det fullt ös hemma hos mig med mina polare.
jag styr nämligen förfesten ikväll. efter det blir det utgång mot frimis och sen får vi se vart kvällen bär oss :D
hmm
har varit o köpt ett Kinect till mitt xbox. för er som inte vet vad ett Kinect är så lägger ja upp denna
Helt okej faktiskt. kanske inte finns så många sköna spel som lockar just nu men själva sättet allt funkar på o hur bra det glider på jämfört med t.e.x nintento wii är heelt sjukt.
men nu ska ja dra mig in i duschen o fixa mig innan alla kommer. vi hörs senare, ska försöka ta massa bilder också pusssss


Kommentarer

Postat av: Anonym

ikväll flagger vi rundt!<3

Postat av: Lizy

Faan va kul ! Skulle oxå på fest ikväll men det blev inställt. Blö :/

Postat av: Anonym

Skönt att ha dig tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback