heeej

Ja du, jag lär ju inte ha så många bloggläsare kvar nu efter min evighets paus haha. men skriver lite i allafall för  jag underhålla er (: den här dagen har varit så otroligt degig. har projekt vecka i skolan så vi har typ spelat in film och grejer. efter det drog jag hem till min kära vän Frederick och nu sitter vi vid varsin dator och lirar lite spel o så, eller aa haha han lirar och jag sitter och tråkar på facebook. har ofta massa fritid över nu och massa som vill att jag ska börja blogga igen. så ja tänkte skaffa någon ny design och börja igen faktist! skulle nog glädja ett antal människor. i morgon blir det STRÖMPIS! med lite skönt folk. känns lite speciellt att festa mitt i veckan haha men det ska nog gå bra. hmm vad mer. för er som inte har mig på facebook eller så. så kan ja väl säga att såhär ser ja ut numera :P

haha jag och sträcka ut tungan på bild :P har kommit på mig själv att jag alltid gör så haha.
men men det blir väl att hänga lite på fejjan och sedan dra mig till sängs eller kolla någon schysst film.
kan iallafal ge er skräckfilms älskare ett tips om film. Ni ska lätt se Saw3D på bio. effekterna är väl sådär men
själva filmen är verkligen skiiiit bra :D hade gött nu alla! heeeej


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du borde verkligen börja blogga igen ffs!

Postat av: David Dosi

Hittade din blogg typ just när du sluta jag bara typiskt :P



Men skit kul om du börja blogga igen för din blogg är underhållande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback