yeah!

Tjena alla! just nu sitter jag hemma hos johan hallin och hänger lite på facebook och dunkar lite musik. väntar på att emil ska komma hem sen får vi se vad vi gör. dagen har varit seeg som fan. vaknade upp hemma hos min kusin sebbe runt 12:00 och hade försovigt mig grymt. så ja sket i skolan och chillade lite hos honom ett tag. sen drog jag hem till johan. sjukt sugen på att köpa något nytt plagg men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. har inget speciellt i tanken just nu. men jag får ta en runda på stan i morgon eller något och hitta nått snyggt. känns som det är dags.


Kommentarer

Postat av: W

Glöm inte att lägga ut dina inköp på bloggen! ;D

Postat av: ollimalle

jävlar vilket hår :P

Postat av: sara

riktigt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback