MORRN

God morgon god morgon! vaknade för en liten stund sen. trött o jävlig haha bakis är jag också :P

avslutade nyss ett samtal med fille. vi ska ut ikväll och köra som vanligt haha. igår var jävligt roligt  vi röjde som

fan :D hade lite små föring hos fille o sen iväg ut till den festaste lokalfesten jag någonsin varit på. den va i en villa

som va HUUUUR jävla stor som helst helt sjukt :D men den avslutades snabbt haha. efter det drog jag till samuel sen

deckade jag typ o vaknade upp hemma :S lite skumt haha. men men nu blir der dusch o sen ska ja möta fille.

fortsätt kommentera så kommer jag nog förtsätta blogga =)




Kommentarer

Postat av: alexodavid

haha sovmorgon xD

Postat av: Wes

Snygga brillor! Och härligt att du har dragit igång med bloggen också! :)

Postat av: d

gillar din blogg m8, keep it up

Postat av: malin

snygging!

Postat av: Anonym

Blogga om dina kläder och outfits.

Postat av: LOUICE

söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback