Hellueee

Tja alla! just nu sitter jag hemma hos mig och kollar lite på tv. ska snart göra mig iordning o dra upp på stan lite =) grymmt chill väder idag faktist. senare fram mot helgen är det väl fest antar jag. ja vet någon fest hos nån som jag glömt haha men det ordnar sig nog =) dyker alltid upp något kul på helgerna :D

sitter o pumpar italiano brothers nya låt just nu, här har ni den




Funderar på att byta telefon också. snart kommer Nvidias nya lur ut. o den verkar sjuuuuuuukt cool. lite dyr men vafan om det är värt köper man den ju :D



Men men ska kila iväg nu! hare gött gott folk!. kanske ses ikväll!


Kommentarer

Postat av: kimlarsson'

låten är så jävla bra!

Postat av: erica

riktigt het!

Postat av: Anonym

sjukt söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback