Hallådär :D

Hej alla :D idag var det sjuuuuuuukt fint väder. så jag o fille drog upp på stan och kollade runt lite på kläder :D det va 13 grader i skuggan!!!! helt galet :D det får fan komma mer sånnahär dagar tkr jag. i allafall. så hittade vi några skit fina kläder som jag kommer inhandla snart så då kommer ni få se det. just nu letar jag efter en lång men tight jeans jacka / skjorta. det är svin snyggt om man har vitt pösigt linne under när den är uppknäppt =). nu blir det klippning på gång sen har jag inte så värst mycket planerat =) kommer lägga upp bilder på hur det vart senare =) men tills dess så hörs vi.



Kommentarer

Postat av: bella

fortsätt (y)

Postat av: amanda

åh vilken härlig blogg.

följ gärna min bloglovin,.

kram

Postat av: Emelie

fett nice blogg =P

kram

Postat av: Anonym

Ser fram emot bilderna ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback