Bloggen.

Tjena alla. som ni kanske märkt har min blogg varit nera ett JÄVLA tag. har tröttnat lite granna på den. vet inte om jag ska fortsätta ha den eller inte. just nu känns det mer som om ja kommer börja små blogga igen då o då förmodligen varannan dag eller nått. men det återstår att se. har ju annars min FB

Michel carlsson

där kan ni kika in om ni vill se vad jag gör. men för gammal vanas skull så

Idag vaknade jag runt 8 sjukt pigg. vilket är jävligt konstigt. sen så käkade ja lite frulle och färgade håret :D yeaaaah. så nu sitter jag här hemma hel fixad och är party taggad haha men det är nog ett par timmar kvar tills man kommer iväg på fest. funderar på att dra mig iväg till fille och väcka det jävla aset :P efter som han väckte mig fett tidigt igår haha. men men såhär ser man ut idag.



nu ska jag dra mig iväg till fille. hade gött alla!

lägg gärna en kommentar om ni tycker jag ska fortsätta blogga eller ej <3

Mikzzzan Signing out!


Kommentarer

Postat av: Anonym

fortsätt! :)

Postat av: alexodavid

Snygga glasögon, vart har du köpt dom? /david

Postat av: trollboll

fortsätt såklart :>

Postat av: Anonym

Fortsätt, den e bra.

Postat av: Jonkan

Lägg inte ner helt! Kör på när du känner fört bara! ;)

Postat av: sofie

hej :)



jag tyck du ska ha kvar bloggen ;)

en fråga,varför ha du tage bort dina hårvideos?

Postat av: Achmed

Försätt

Postat av: Albin

Yeey du bloggar igen :D

Postat av: d

fortsätt!

Postat av: Marica

Fortsätt blogga! :)

Postat av: Jonathan!

Den var najjs sötnos :)! <3

Postat av: elvira

snygg kille :)

http://elvirakarlgren.blogg.se/

Postat av: Anonym

forsätt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback