Wassap!

Okej det har kastats runt lite förfrågningar om att se min tattuering så här är den



Okej innan ni börjar klaga på att det är en tribal så tänkte jag säga att jag vet att det är det MEN! den är VÄLDIGT meningsfull för mig! det är nämligen så att min bästa vän dog. och han hade en tribal på armen. så jag gjorde den här i hans minne. men det är inte en likadan som han för jag ville gärna ha något eget men iallafall det är till minne av han så klaga inte på den!. jag har faktist skissat upp designen själv. tog två veckor men vafan den ska ju sitta på min arm hela livet så det är inte så lång tid för att förbereda den haha. så nu har ni sett den! men har ni sett det nyaste avsnittet av equals three än? som kom ut igår kväll




Kommentarer

Postat av: - I Speak Two Languages ;)

I LOVE YOUR TATTTOO ;D

Postat av: angel

den va snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback