Tja alla!

Det var längesen jag klarade mig ur huset nu. men just nu sitter jag hemma hos min kusin och spelar lite med fille och benji min andra kusin haha. soft men kul ändå vad ska man göra när man är sjuk lixom. ska köpa en digital kamera som ja kan ha med mig på fester o ta massa sköna kort så jag undrar vilken ni tycker är bra? har tänkt mig den där samsungen med touch bara för att jag gillar det men samsung mobiler brukar inte ha bra kamera så ja vet inte om ja vågar. vet ni någon sony eller nikon med touch? eller i princip vilken bra digitalkamera som helst :D aja nu är det min tur på Guitar hero. c ya later!!! :D

GE TIPS PÅ BRA DIGITAL KAMEROR NU!


Kommentarer

Postat av: Arne

canon tycker jag är den bästa digital kameran :)

Postat av: Nathalie

Jag har en samsung jet och kameran på den är superbra (Y) tar bra bilder i måde mörker och i ljus (Y) om man vill ha då både kamera och en bra mobil :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback