Tekken

Tja alla! sitter just nu hemma hos mig och käkar middag som erica lagat ^^ och kollar på vänner. ska snart tanka en film =). i skolan idag så hade vi en tekken 6 turnering haha :P som jag vann då :O jävla tur att man speat det lite hos sebbe annars hadde jag fan fått pisk :P men men två snabba kommentar svar!

1. Sun2(solstudio) borta vid utkanten av staden vid club 700 är bättre;) Deras solarier är grymma!:D
svar: jasså? det måste ja pröva!

2. Kan inte du visa en bild på din tattoo? :D puss puss
Svar: Jora jag kan ta en bild på den men inte idag :P

Hoppas ni har kollat in ray william jonsson och hans episoder av equals three om inte! så gör det dirrrrrrrekt!
här är en till episod av det!



:D as kul! men jag ska kolla lite på tv nu ni får hade gött alla!


Kommentarer

Postat av: Daniel

Vill se sexiga tatueringen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback