SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Michelle skrev: Vilket år är du född?

Svar: 1989
Anton skrev: Tycker du det spelar stor roll vilken ålder dom du umgås med? Skulle du ha problem att umgås med ex. 93 och mindre?
Svar: ålder spelar typ ingen roll så länge man inte är sjukt omogen. fille är ju 92a och han är en av mina bästa vänner så.


ayliin skrev: tycker du om örebro?

Svar: både jag och nej. jävla skit stad igentligen men alla mina vänner är ju här så.




Amanda skrev: vilken skola gick du på som yngre? :)

Svar: hur gammal? 1-3 larsviwalius 4-6 karlslund skolan 7-9 gumaeilus.




Denise skrev: måste bara få säga att du är sjukt vacker och jag älskar din blogg! ta hand om dig :)

Svar: tack :P



Ida skrev: hur vill du att din "drömtjej" ska vara/se ut? Och vill du ha ett förhållande, om du inte har något alltså? :)

Svar: Såhär ser min dröm tjej ut. och hon ska vara snäll och ha sjukt bra humor. det hjälper också om hon är lång och vacker.



Vill gärna ha ett föhållande men har det inte just nu.




Jossan skrev : Kan du inte berätta vilka 5 svenska städer du gillar mest?=)

Svar: Malmö sthlm göteborg örebro och falun.



Maja skrev : gillar du äldre elr yngre kvinnor :D?

Svar: Jämn gamla men har faktist inte haft någon äldre. min senaste var två år yngre och det va helt okej.




Lisa skrev: jag har frågat denna frågan en annan gång, men hur många besökare har du i genomsnitt? =) fortsätt med bloggen!!

Svar:  Jadu mellan 1500 och 2000 per dag nu =)





Tessi skrev : vill du bli tsm med mig?:$

Svar: Nix.




M skrev: vad är det första du lägger märket till hos en tjej? (:

Svar: Ögonen.




Anonym skrev: hur lång är du?

Svar: vet inte kommer inte ihåg men det är 1,73 eller 1,83





Anonym skrev: umgås du något med krille? eller du gjorde det innan va?

Svar: har inte träffat han på ett jävla tag nu sist var i gbg så nej umgås inte med han nu.





Så det var nog allt! hade gött nu alla :D


Kommentarer

Postat av: zarah

gulligt att du lägger ut en bild så där på din drömm tjej...antar att du känner henne asså! :)

skulle bli sjukt glad om det var jag (a) hihi

Postat av: ida

okej :) så du saknar erika? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback