sup alla!

Först och främst så vill jag att ni alla ska börja kolla på Equals three på youtube. det är en snubbe som heter ray william jonsson som gör dom roligaste podcastsen som finns! haha seriöst ni måste kolla. han gör nya episoder varje onsdag och söndag här är den senaste.



Okej nu när det är undanröjt så kan jag säga att just nu så sitter jag hemma hos mig och tankar SAW VI



HELL YEAH. kommer bli extra kul med tanke på att fille är på g till mig och han blir jävligt rädd av skräck filmer. iaf spök skräck filmer vet inte hur han kommer reagera på denna haha.


Så en lite nyhet till alla er örebroare.

Meddo drop-in solarium stället har halva priset HEEEEEEELA månaden ut. vilket inte är så jävla mkt tid kvar så passa på att sola varja dag nu tills månaden är slut. annars är det svindyrt att sola där :P enjoi!



ge bara fan i att sola i mitt favvo solarium när jag ska sola ;) puss alla


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sun2(solstudio) borta vid utkanten av staden vid club 700 är bättre;) Deras solarier är grymma!:D

Postat av: Jossi och Elina

Kan inte du visa en bild på din tattoo? :D puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback