Sjuk!

Hej alla. jag har legat o sovigt hela dagen pga feber frossa ='( känner mig helt jävla förstörd asså.
men men nu är jag igång i skriver igen. jag har sett den läskigaste filmen NÅGONSIN! paranormal activity heter den



Den ska vara på riktigt men jag vet inte. ja tror nog nästan den är det. iallafall SE DEN! hejt sjukt läskig o bra.
kan säga att i en scen så släpas en tjej iväg ur sängen i 180 ut igenom hallen o typ hänger halvt i luften när hon gör det o hennes kille ska springa efter då smäller "spöket" igen dörrar för han o skit. helt sjukt läskig!

Nu ska jag kolla på ännu en äcklig film. den heter Begotten och dom säger att 20% av folk som har sett den har tagit självmord eller blivigt deprmerade. filmen ska spela upp någonsorts annan syn på livet som får folk att må så men vi får se hur jag mår efter ja sett den. jag har rätt så starka nerver så.




Har fått in ännu en idol bild här är den



Nu skriver jag en jävla massa men det är bara för att jag har sovit och mått dåligt hela dagen. sorry.
men men idolbilds tävlingen är fortfarande igång så glömm inte att skicka in era bilder till

[email protected]

nu ska jag kolla på filmen PUSS ALLA!


Kommentarer

Postat av: natacha

själva filmen är inte på riktigt men den är baserat på en riktig historia, skådespelarna som dog i filmen lever ju i verkligheten nu så. :) har också sett den, den är OK.

Postat av: Anonym

Det ser ju nästan ut som om du blir skjuten i huvudet på bilden! :s

Postat av: ida

sååå paranormal activity är värd att se ? ;)

Postat av: Lisa

Snygg bild på dig =)

Postat av: annika

pananormal activity fan den läskigaste filmen jag sätt :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback