Helt slut

Blääää jag är heeeeeeeeelt slut. jag känner mig så jukt jävla äcklig har inte haft på mig ett par jeans på typ 2 veckor bara gått runt i massa urtvättade mys kläder hela tiden. i morgon skiter jag i hur jag mår jag ska fan fixa mig iaf. pallar inte se sjuk ut längre haha. kanske kan upphäva min tristess lite okså. just nu sitter jag och kollar på sista avsnittet av scrubs efter det har jag sett alla avsnitt som finns ute. håller på och tankar en ny skräck film också som typ ingen har sett. har kollat internet överallt och det är bara en enda jävel som delar ut filmen just nu så det går rätt segt att tanka även medtanke på att den är 4 gig stor också. iaf filmen heter dread. har inte hunnit kolla vad den handlar om än men den verkar helt okej. nu ska jag iaf sova hade gött alla ses i morgon! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback