Hej alla

sorry för en DÅLIG uppdatering men jag har varit nere på sjukan ochkollat mig jag är galet sjuk och har förmodligen påbörjan till lunginflamation. vet inte riktigt hur det kommer gå har bara sovit och sovit men ja ska bättra mig. um.... ja! i morgon  har jag nog tillräckligt med frågor för att besvara frågestunden på bloggen så då kan ni kika och och kolla svaren. och så min idolbilds tävling avslutas på måndag. förövrigt har jag inte så mkt att säga. jag känner verkligen för att ta ett skönt bad o fräsha upp mig nu. så det är vad jag kommer göra. hade gött alla o tack för att ni har tålamod med mig ! <3


Kommentarer

Postat av: Majsan

krya på dig hoppas du snart blur frisk(: (: (:

Postat av: loleb

Vad använder du för hårinpackning?



Krya på dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback