godmorgon!!

Godmorgon alla glada människor!! :D idag är en jävla skön dag för jag är helt frisk! *Host* Nästan *Host* men men jag har lovat fille att jag ska ut idag så jag drar mig ut idag :D har precis fixat mig och så. nu ska jag ringa johan och sen ska vi till systemet och efter det blir det hem och chilla lite sen är det förfest hos mig :D eller aa Förfix mest för vi ska på förfest efter det haha. men men ska försöka väcka johan nu han söp igår tror ja så han är nog relativt deckad haha. vi hörs senare alla CIAO!



OBS Glöm inte att pumpa dessa för min skull ikv ;)





och den 25e får jag mina cash och då så kommer jag nog ha råd med en digital kamera så då får ni massa sköna bilder Mikzzzan signing off!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback