CHEAAA

TJENA! sitter just nu hemma hos mig med fille! :D skönt att han är hemma haha. han sitter o fryser sönder i min soffa med mitt täcke nu för att han är så jävla van med 28 grader :P idag har ja inte gjort så värst mycket bara suttit hemma o pumpar lite musik jag fick av en på bdb :D

spotify:user:sarahblicher:playlist:5gNdpl0Mi0KtRu8zKzCTSe

http://open.spotify.com/user/sarahblicher/playlist/5gNdpl0Mi0KtRu8zKzCTSe

den borde ni kolla in =)

just nu är blogg.se helt sjukt seg så ja kan inte ladda upp en partybild som ja hittade men det får bli i nästa inlägg. men nu ska ja duscha o ha i lite hårinpacknig för det behövs verkligen. puss!

Ps. Glöm inte idolbilds tävlingen några inlägg ner.


Kommentarer

Postat av: Anonym

tips på inpackning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback