Töckfors

tjuzzz jag är i töckfors och jobbar ihop cash till huldtfred =) har varken teckning på mobilen eller internet därför har ja inte updaterat bloggen på ett tag. det är första och sista gången jagh ar internet tills jag kommer hem på måndag. så håll ut! sover i en porr affär som en bekant till min morfar äger haha. ikväll ska jag till oslo och hälsa på min bror och sova hos han i hans trea :D kommer bli as kul har inte träffat han på länge ^^ och här är dagens outfit

hare bra alla ses på måndag pözzz <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

såååååååååååååå jävla heeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

toffsar på benen? förstår inte, vad är det fina med den? att det bara är 14åringar som springer runt med toffsar & bandanas på benen! uuush

Postat av: R

my ass att det där är dagens outfit, HULTSFRED (!) och mm :D MISS YEE

Postat av: Rukia

Gud, vad dåligt du skriver. Fyfan. Skolkar du från svenskan?

Postat av: Amanda

du e så söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback