SOOOOOL =)

Var i i solhaga poolen och badade med kimpan och erica :D så jävla skönt solen låg på som faaan och så har jag fått ännu mer färg :D Var riktigt kul ända tills ja hoppade ner i vattnet precis när solen försvann då jävlar vart det kallt vill jag lova. sen drog vi hem till kim och kollade på hans stafford terrier hundvalp. nu sitter vi hemma hos mig och grillar ska snart käka sen blir det frisbee i hästhagen och avslutar kvällen med film hos mig :D förresten the proposal var jätte bra :D den borde alla se ^^ ingen aning om vilken film som ska ses ikv men det återstår att se. Pözzz


                                                 Schteek i poolen :D


Kommentarer

Postat av: moa

tror jag kommer och plaskar i din pool ;) grrr

Postat av: Marina

snygg bild :)

Postat av: Evelina

riktigt snygg där! ;)

Postat av: sparv

rätt schysst kropp för en schtteekkaarrreee.

Postat av: Linn

fett snygg (a)

Postat av: Sophia

Fett snygg Tatuering! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback