Knowing sög

Knowing sög. Kolla inte på den filmen bygger upp inför något as stort och sen blir allt en jävla stor besvikelse bara riktigt ovärd film. i morgon ska jag bara i sola i solhaga poolen igen och sen ska jag upp på stan och inhandla lite nya kläder som ja kommer lägga up senare (: sen på kvällen blir det förhoppningsvis fest. Annars blir det bio , Det kommer komma så sjukt roliga folk ner till örebro i sommar, Rockignize och albin axelsson. Sen ska ja träffa några andra utanför örebro också kommer bli riktigt kul. måste införskaffa mig nya solbrillor också eftersom mina försvann. nu ska jag sova så ja hinner med allt i morgon natti natti.


Kommentarer

Postat av: jessica

hur snygg som helst!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback