Home.

Nu är jag hemma igen :D var och rökte pipa med ted patrik kim jocke erica och massa och solhaga poolen :D det var fett kul jocke hade sagt åt mig hela jävla tiden att ta ner fötterna från bordet för att ja skulle ha ner kolen från pipan annars. men det slutade med att han vägde för mycket på stolen. Drog sig, och tog med sig hela bordet ner haha fail. bada som fan gjorde vi också va lite kallt men kul som fan. sen kom nån jävla kärring och skällde sönder för att vi rökte pipa vid polen :S Fittfan. nu är jag hemma hos mig igen och funderar på vad man ska göra, Just nu kollar vi på wildboys me nvi ska nog ut snart och möta några ^^ På fredag blir det feeeeeeeeessstttttttt <3<3<3 ska in på systemet och köpa sjuuult mycket och supa sönder =D Pözzz


                                                  OH yeah :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback