hemmresan

Just nu ligger jag i en säng i en skitig skåpbil med laptopen i knät. Fyfan va gött det ska bli att komma hem =D Dom senaste dagarna har varit helt okej, Kommer hem med lite cash i fickan också känns bra. :D Kommer inte vara hemma så länge heller för ja ska til hulltan haha. :P Men men man tar dagen som den kommer. ^^ Fick ta så mkt dricka som ja ville där ja jobba så ja har hävt i mig runt 10 liter cola och ja glömde pissa innan ja satte mig i bilen så jag är körd. :P Idag har ja haft en jävla massa läsare på min blogg. Mycket en normalt så jag ska fortsätta updatera flera gånger om dagen efter som många vekade vilja ha det så :D. Nu ska jag sova en stund är fittigt trött efter resan hade gött alla. Pözzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback