Frågor och svar



Fråga vad ni vill och jag svarar på det =D pözzz


Kommentarer

Postat av: amandaaapanda ;*

har du hittt temat på din blogg typ på nån sida eller nått ? (:

Postat av: rebecca

vilken linje går du ? :)

Postat av: Sofie

har du flickvän?

Postat av: Lovisa

är du bög? :)

Postat av: BertaFis

Vad för tvål använder du? :$

Postat av: assssstrid

är du oskuld?

Postat av: jossi

Varför började du blogga? Hur många unika besökare har du per dag? :

Postat av: Mikzzzans svar till rebecka:

Jag går musik multimedia =)

Postat av: Mikzzzans svar till amandaaapanda:

Ja bloggasnyggt.se

Postat av: Mikzzzans svar till sofie:

ja det har jag =)

Postat av: Mikzzzans svar till Lovisa:

Nej det är jag inte

Postat av: Mikzzzans svar till assssstrid:

Klart att jag är oskuld!... Not

Postat av: Mikzzzans svar till jossi:

jag började blogga för att folk sa att jag borde det för dom vill tydligen läsa om mig :P



jag har bara hållt på med blogg väldigt lite har inteh haftt den länge alls men det skiftar väl mellan 400 och 900 om dagen =)

Postat av: Anonym

var bor du? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback