WOHOO!!

sitter hos fille nu och pumpar musik Oh yeah. Fille och jag har hans hus för oss själva TOLV dagar!! kommer bli så sjukt ku rocky kommer ner i morgon också sen blire ut och festa sönder =D har fått min mobi tbx också och mobil = kamera så jag är nöjd som faan. hittade ite bilder på filles dator också som ja inte sett förr haha XD. snart blir det iväg och grilla sen ska vi sitta o nöta hemma hos fille och invänta morgondagen så det kommer bli många inägg, Men tills dess!.. hade <3<3<3


Kommentarer

Postat av: malin

braa blogg !

Postat av: Johan

eller asbra? nej, men jag vet inte.

Postat av: davidsundgren

steekk

Postat av: -

Du är sjukt snygg <3

Postat av: Andrea

Typ sjukt snygg mössa ;o!

Postat av: julia

riktigt söt :)

Postat av: julia en annan julia bal blabalbalbala

du ser precis ut som aaron carter påren här bilden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback