Vad lyssnar mikzzzan på?

Ja ni vad lyssnar jag på ? jag har gjort en spellista för fester som e rolig :D några bra låtar och några som man bara fuckar ur på när man e full :D här har ni <3

http://open.spotify.com/user/mikzzzan/playlist/4C7BsD9q3rnA9V6VYLlnfX

Åh!! glömde , När festen är nästan är på slut o ingen kan stå på benen är det dessa låtar som är mest populära

http://open.spotify.com/user/mikzzzan/playlist/5PwRyW30dG8ei5bBeeUO3o

en sak till jag har lagt till en icon här -------------------------------------------------------------------------->

foljdenhär bloggen klicka på den o följ min blogg =) gör allt för mina läsare :D puss


Kommentarer

Postat av: jessica

tack :)

Postat av: elle

älskar din blogg, vorekul med lite mer uppdatering men de kanske är svårt, man måste kunna leva ett liv utanför också ju. men förtsätt skrivaaa bara (:

Postat av: sophie

Diggar dina Spotify listor! (:

Grymt nice blogg du har också!

Postat av: jonathan

Tja! Haha detta e fan riktig musik man! detta gillar vi mkt!! // Scotthansen @BDB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback