Sömn

jadå det var rätt okej på fesen förutom att den inte varade så länge för snuten kom... orka. idag provade jag urban wax. det var då ingen hit vill ja lova det kändes som att man hade doppat skallen i fritösen på McD. blä, jaja i morgon så blir det kanske till att inhandla en ny mobil. kommer att bli en Samsung omnia HD som jag har snackat om förut. Den verkar helt okej =). idag fylle sebastian (min kusin) 20 men dom ska på någon rock festival så jag skippar nog det eftersom det är fest i örebro med massa sköningar. (jävlar va ja super) men vi får väl se hur det blir med allt. men först!!!! så måste ja fan sova jag har dygnat haha. natti natti folket =)


Kommentarer

Postat av: Daniela Kromm

du var väldigt fin! (:

kram

Postat av: Sanna

haha, jag var på rockoff. du verkar vara ganska ofta på fest ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback