PIP

Tjena alla, jag åker ju till pip i morgon och blir borta en hel vecka, men men det gör ingenting för jag kommer att försöka hålla er uppdaterade med 2/3 bilder om dagen på bloggen men mer kan man inte göra med min mobil =( men jag kommer iallafall skriva allt roligt som har hänt när jag kommer hem så. Igår vart det fest hos linda. det var okej inge stort men trevligt. slutade med att hon fick 890 spänn i böter fast det var den tystaste festen jag har varit på. :S efter den festen tog ja bussen hem och jag kom faktist i säng tidigt idag! skönt det eftersom jah orkar inte dygna hela tiden. Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag tar dagen som den kommer =) nu ska jag göra frukost. hade gött alla <3

en bild från igår :D ( gårdagens outfit )


Kommentarer

Postat av: nellie

riktigt cute :)

Postat av: Ekan

Hoppas man ser dig någon annan gång i Örebro då :D

Postat av: Robin

Vi kommer på Tisdag upp med party humöret tills dess!!! Då jävla ska vi festa hehehe :D

Postat av: Anonym

lite snyggggg!;D

Postat av: Hanna

cooling ;)

Postat av: Tove

du e skit lik min kusin! :o

Postat av: Alex <3

Kattig elr vadå? (a)

Postat av: Marielle

sjukt snygg

Postat av: j

snygg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback