orka

tja allihopa försöker göra en ny design men det går inte så bra dom ja hade tänkt mig. igår vart det fest för hela slanten haha. vart så jävla packad så det fan inte är sant. vaknade upp hemma hos becka, snart ska jag dra och möta fille. förövrigt designen är inte klar ja kommer nog inte göra klart den idag för jag har mycket att uträtta idag. sorry =/ men men jag kan iaf fresta er med att så fort ja kommer hem kommer ett nytt videoinlägg o sen ska ja få massa partybilder =) så vi ses snart ^^


Kommentarer

Postat av: elise

hey,

om du vill kan jag hjälpa dig med design..

har utegångsförbud i några dagar, haha.. :p

adda min msn eller nått om du vill ha hjälp ;p

hejsvejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback