Jävlar i havet

Fyfan va hammrad jag var igår... jag är så jävla bakis idag så det fan inte är sant haha um... jag har två videos på mobilen som ska upp på bloggen vet ej när dom kommer riktigt för ja hittar inte sladden, just nu ligger jag i min säng och huvudet känns som det skulle väga ett ton. nu måste jag fanemej vakna iallafall om ja inte ska förstöra dygnet =(. får se vad jag gör puss!


                        

                                      Dagens outfit

                    


Kommentarer

Postat av: jonsson

du blir väl aldrig bakis?

Postat av: Anonym

haha va kul att du har precis samma klädsel idag som när du skulle ut och festa, och för att vara bakis orka göra så mycket på utseendet ;)

Postat av: Bibbenz

haha bra blogg, men alltså kan du inte ändra designen lite. Jag blir bländad av ljuset x)

btw smart ide att ragga läsare via bdb (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback