DESIGNEN!!

Tja allihopa, bloggasnyggts server är nere eller något så min design kommer vara fuckad tils dom klarar av att få upp skiten igen. men om det går mer en en dag så skapar jag en ny egen design så oroa er inte. jag låter er inte vänta länge. men men götabord var helt underbart!! bara fester =D vi bodde hos en tjej som hette tessan i frillesås :D sjukt fint hus hadde hon =) snäll va hon också. haha sista festen innan jag o fille åkte så kom en kille som kallas nallen dit. han va den klockrenaste personen som finns :D har en video från gbg men den kan ja inte dra upp förens designen funkar igen. idag ska jag nog festa :D ovanligt va? haha vi hörs senare puss!


Kommentarer

Postat av: Linus

Nice, då vet jag vad som var felet, men jag vill nästan att du ska göra en egen design så att man får se hur duktigt du är :P

Postat av: Linnéa

najs du är ! :D pöss

Postat av: robin freidlitz

jag bor ju i Frillesås :D

Postat av: Linus Claesson Elmgren

Nu har det väl ändå gått en dag, eller?

Börja med designen snart?, vill ju se dina kunskaper, Bring It On!

Kram//Linus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback