Måste jag påminna er igen?

nu ska jag påminna er igen om ett gammalt inlägg jag gjort som lyder






Det känns som om folk har fått lite fel uppfattning om mig. Blir kallad partille jhonny nästan varje dag så nu tänker ja förklara skillnaden.

Nr 1 snoddar och bandanas. jag har aldrig haft snoddar. jag hade tre resor band förut men inte längre

Snoddar + bandanas = PJ

Jag viker upp mina byxben ist för att snodda.

Inga snoddar = Mikzzzan

Nr2, Andra fenomenet. t-shirten över näsan. det är något som undangår mitt förstånd varför man skulle vilja göra så.

T-shirt över näsan = PJ

Ser ni mig göra något sånt eller?

Nej





Nr3  Det förekommer nästan alltid någon form av shutter shades o solbrillor i all världens färger

Shutter shades = PJ


Hm vad använder jag för solbrillor?

D&C

En till sak. Någon skrev i ett inägg på expressen om att "Man ska ha idomin på läpparna som kille"

Jag har aldrig sett någon som har det som är kille och hoppas innerligt att jag inte får se det heller.

Så det var allt för mig :D nu ska jag käka frukost. Hade gött :D


Kommentarer

Postat av: sofia

så jäkla rätt där! :D

hur gör du när du viker upp jeansen sådär? as snyggt iaf :)

fortsätt uppdatera, älskart :D

Postat av: simon

håller med så sjukt hårt!

snyggare utan snoddar, snyggare att visa vem man är, snyggare med SNYGGA brillor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback