good god!

tjena alla! ursäkta röran jag har inte updaterat på hela dagen ja vet =( jag harvarit så otroligt upptagen med handla julklappar byta felköpta julklappar slå in allt skicka tack brev och massa skit. men men! idag har jag varit på stan med erica simon och jenny och handlat lite. bland annat köpte jag denna



en t-shirt som dunkar till musik. gjorde en film så ni kan se ^^



kommer bli kung på fester haha :D lite gammal. den har funnits ett tag men jag tyckte det var dags att skaffa sig en :D.

just nu sitter jag och erica hemma hos mig och kollar lite film spelar och käkar godis. i morgon blir det stan igen med fille för han ska köpa massa och ja ska lämna in lite saker ^^ som sagt sorry för updaterings torkan men ja va väldigt efter med jul. nu är allt klart så det kommer inte bli fler fördröjningar =) PUSS!


Kommentarer

Postat av: saba

VART KAN MAN KÖPA DEN? :o

fan vad frääään

Postat av: Anonym

vart har du köpt den :D?

Postat av: linda

vart har du köpt den?:)

Postat av: luddde

Vart har du köpt den!? Snälla SÄÄÄÄG :D

Postat av: Wincie

vad heter låten som tshirten dunkar till?!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback