allright!

tja alla! idag har det varit lill jul hos mig med släkten haha. så vi har ätit mat och öppnat några klappar osv. och i morgon är det JUL! nice ^^ just nu sitter jag ensam hemma och kollar på tv och kanske ska spela något i all min ensamhet haha. finns inte så väldigt mycket att göra nu dan före jul. alla är med sina familjer och så. Juste! många har frågat vart jag köpt t-shirten så ja kan väl lika gärna säga vart jag gjort det



T shirten med equalizern som rör på sig kommer ifrån teknik magazinet och kostar 200. grymmt värt!
Men nu ska jag nog kolla lite mer på scrubs vi hörs senare alla! hade!


Kommentarer

Postat av: FakedZimpan

haha, skulle skaffat sån förut, men man ska typ tvätta dom på ett cp skumt sätt :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback