Svar =)

Jarråhh! det vart nog lite mer fråger en väntat men men.

Gry frågade: hej hur lärde du känna f. edwards? :)

Svar: Oj det var så längesen känns som jag alltid känt han men. om jag inte misstar mig träffade jag han när vi grillade en kväll med några kompisar.




Elin frågade: har du haft problem med finnar någongång?

Svar: jag har haft finnar men aldrig problem. brukar typ ha en två åt gången kanske. använder riktigt bra hudkrämer så jag får knappt några längre =)




Malin frågade: Är du hetro?

Svar: Ja det är jag.




Anonym frågade : När förlorade du oskulden :)?

Svar: Den frågan kan ja verkligen inte svara på själv haha. Det var antingen på en fylla när jag var 14 eller när jag var 16.



Anonym frågade: Är du kär just nu

Svar: jag vet faktist inte.





Robban frågade: vad har du för jobb, eller försörjer din pappa dej?:)

Svar: Jag pluggar grafistk designer så ja har studiemedel. och Pappa har knappt gett mig en krona i hela mitt liv :P




:D Frågade: Vad är det viktigaste för dej, att din flickvän ser bra ut eller att hon har en sjukt bra personlighet?

Svar: Personligheten spelar mest roll men det ska såklart vara en bra blandning av båda =)




Anynom frågade : märke och "färg" på slingorna, och kör du hetta? du ha en schysst sommarfärg!

Svar: schwarzkopf poly blonde M1 och ja jag kör med hetta Tack =)




EnBruud Frågade: hur gammal va du när du strulade första gången ? :)

Svar: oj man började ju fan pussas o sånt när man var typ 6 år men strula. hm typ 11, 12 tror jag =)




enannanbruud :) Frågade: vet du vem kissie och krillebooi är ?

Svar: Nej? Ja det är klart jag gör (: .



Lisa frågade: Vad lyssnar du på för musik? ;)

Svar: I princip allt! Men om jag fick välga något jag verkligen gillar så är det Electronisk RnB =)



R, Negor Frågade: Var det du som kastade?

Svar: ja det var jag. :D




aaa Frågade: Beskriv dig med tre ord.

Svar. Oj!. okej.. Glad. Rolig. Fest. =)




:) Frågade : vad tycker du om för tjejer? brunett, blondin, smal tjock, kort, lång ?

Svar. Hårfärg spelar ingen roll för mig men har mest varit med brunetter faktist (: Smal och lång =)




Emma Frågade: Är du oskuld?

Svar: Absolut!... Inte :P




AdaaaaM (: Frågade: Favorit dricka? (Sprit, öl, cider osv)
Bästa party tricket? ;D

Svar: Favorit sprit Smirnoff.  Favorit cider Twisted Vanilla strawberry Favorit Öl Carlsberg. Bästa partytricket är nog en bakotvolt :D




Benni Frågade: Vilka bloggar läser du? :)

Svar: Filles och krilles =)




K*  Frågade: På vilka affärer köper du helst kläder?

Svar: MQ, Levis, Wesc, Jc





Anynom Frågade: är du Bisexuell?

Svar: Nej jag är hetro.





Anynom Frågade: Är du på G med någon nu.

Svar: Nej.


Kommentarer

Postat av: Anonym

R, Negor Frågade: Var det du som kastade?



Svar: ja det var jag. :D



haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback