Svar =)

Yes nu kommer svaren

Hur lång är du?
svar: jag är 183

Är du oskuld?
Svar: Nej

Hur lång är din?
Svar: Fråga erica ;)

Vad gillar du for "Sorts" tjejer?
Svar: Jadu. det som spelar mest roll för mig är hur man är som person. sen är det bara ett plus i kanten om man är väldigt snygg =) iaf. jag brukar dras till tjejer som har mycket humor och får mig att skratta ofta =)

Har du tjej?
Svar: Nej

Hej!
1. Plattar du håret innan du drar i vax i det?
2. Vart har du köpt kammen?
Svar: Tja Nej jag plattar inte håret. och jag vet inte vart jag köpt kammen :S


Vad är din naturliga hårfärg?
Svar: Mörk blond

Bästa sättet att ragga på tjejer?
Svar: Vet inte Raggar typ inte :P

hur fick du din blogg så stor? :o
Svar: Tog alla mina bevakare och vänner från min bdb till min blogg.

Vilken artist tycker du är bäst? (:
Svar: Olika just nu lyssnar jag på Byz :P

1. Vad tror du tjejer faller lättast för? ;)
2. Faller du lätt för tjejer?
3. Senaste flickvännen?
Svar: 1Jag vet inte. 2 Om dom har en väldigt bra personlighet ja 3 Senaste tjejen var erica =)

Är du singel?
Svar: Ja

är du hetro? bi? eller homo? :D
Svar: Jag är 100% Hetro

Hur många besökare har du per dag ungefär? :)
Svar: Pendlar mellan 2000 och 1000

jag vill seriöst köpa din mössa :D
Svar: Haha

Varför fixar du håret ? du är ju så jävla söt efter du bara duschat ;)
Svar: varför :P det ser bättre ut tkr jag =)

Hur lärde du känna han wetterberg? han är så jävla snygg och vad heter han på bdb ? :)
Svar: jag har aldrig nämnt wetterberg på min blogg :P? jag lärde känna honom via kompisar :P
zomgmarcus@bdb

Har du slingor ellr stöd hår ?
Svar: Slingor fast inte just nu. och vad är stödhår?

När är du född? :)
Svar: 1989/02/27

Går du i skolan?
Isf, vad går du på för program?
Svar: ja skrev ju allt det där i ett av dom senaste inläggen :P ja går Multimedia/design på it-gymnasiet =)

Vilken är din favorit maträtt?
Svar: Kina mat =)

bor du hemma hos dina föräldrar eller bor du själv?
Svar: Just nu efter som ja pluggar bor jag hos mina päron :P

1. vad har du för utbildning eller så ?
2 . hur är du ? altså låter sjukt konstigt men jag menar , är du sån som typ alltid raggar tjejer eller typ alltid väldigt chill eller typ blyg eller vad man ska säga? , puss!
Svar: 1 jag pluggar till Grafisk Designer. 2 Jag är inte blyg men jag raggar typ inte :P folk brukar oftast komma fram o prata med mig =)

vilken skola går du på?
Svar: IT-Gymnasiet

hur länge har du känt filip edwards?
Svar: Jävlar du, Många många år

HUR LÅNG ÄR DU? DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGGGGG
Svar: Tack, jag är fortfarande 183 :P

Vart köper du helst dina kläder?
Vilken linje går du?
Sportar du?
Svar: 1 MQ, Brothers 2 Multimedia/Design 3 ja det gör jag :P kör Inlines :P jag gick på gymnastik o trampolin.

Vart bor du?
Svar: örebro

va har du för färg på dina kalsonger nu ? :)
Svar: Vit

Känner du Viktor Piepenburg ?
Svar: Ja haha.

Hur ofta tränar du?
och vad tränar du?
Svar: Så ofta jag hinner. jag tränar styrketräning





Sådär ja. Och sorry att jag inte uppdaterade igår jag låg i princip kvar i sängen hela jävla dagen sen var jag tvungen att skynda mig till en fest o sen vart allt lite skevt så :P Men men! jag köpte faktist en plattång idag!. Undrar vad jag ska ha den till :S kan vara värt att testa platta håret iaf :P haha


 men men. Jag ska ut nu och träffa kim och några o dra till solhaga poolen och röka lite vatten pipa :D här har ni dagens outfit =)


Kommentarer

Postat av: linda

Du e fin bara så du vet det :) <3

Postat av: Anonym

jag tänkte bara säga att du fyller samma dag som mig :P

Postat av: Anonym

asså så jävla fin! btw, såg dig i örebro :))

Postat av: johan

vad är det för plattång du har michel ? :D

och vad är det för märket och hur mycekt kostade den? xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback