Sliten

Då var man hemma fån pip, o herrejävlar va saker det har hänt. jag åkte dit med ted o simon och dom åkte hem första natten eftersom det hoppade in en kille o spydde över dom i deras tält o deckade över dom. Så dom fick skära upp sit tält o hoppa ut. Sen tog dom killen o slängde in han i hans tält o låste med lås o drog hem haha. men dom kom tillbacka i torsdags men då vart ted för full o simon vart påhoppad av typ 7 pers så han fick åka ambulans hem. fille kom ner också o röjde järnet. Grymmt kul var det =D jag vart kompis med ägaren till http://hofo.se också GRYMMT värd sida hoppas ni går in på den dom gör electronisk musik. har träffat massa sköningar också ni ska gå in på Garytiot , olivsoppa och Xzile på bdb o kolla =). men men nog snack om allt. Nu ska ni få se lite bilder.


den här snubben hade på sig sin vägkon HELA festivalen den tillomed stack ut ur tältet när han sov HAHA


Träffade en tjej som hade en galet col mario tattuering :D


såhär såg kampingen ut på söndag morgon.

Nu ska ni få se några killar som väckte mig 5 på morgonen med sitt jävla dykande.
dom höll på och dök i ett dike i 3 timmar!!! jag filmade en av gångerna haha



Galet Galet, nu ska jag sova lite idag kanske det blir G-viken men ja vet inte. Men Men nu är jag tillbacka iaf o det kommer bli uppdateringar varje dag :D hade gött alla!


Kommentarer

Postat av: sune

hahaha palla alltså helt jävla leriga xD cool tatuering på den där tjejen du träffade xD



Postat av: rickard

haha fan va rolig video hoppa i lera hah xp :D

Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Hahaha älskar skrattet!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback