Partille Johnny

Det känns som om folk har fått lite fel uppfattning om mig. Blir kallad partille jhonny nästan varje dag så nu tänker ja förklara skillnaden.

Nr 1 snoddar och bandanas. jag har aldrig haft snoddar. jag hade tre resor band förut men inte längre

Snoddar + bandanas = PJ

Jag viker upp mina byxben ist för att snodda.

Inga snoddar = Mikzzzan

Nr2, Andra fenomenet. t-shirten över näsan. det är något som undangår mitt förstånd varför man skulle vilja göra så.

T-shirt över näsan = PJ

Ser ni mig göra något sånt eller?

Nej





Nr3  Det förekommer nästan alltid någon form av shutter shades o solbrillor i all världens färger

Shutter shades = PJ


Hm vad använder jag för solbrillor?

D&C


En till sak. Någon skrev i ett inägg på expressen om att "Man ska ha idomin på läpparna som kille"

Jag har aldrig sett någon som har det som är kille och hoppas innerligt att jag inte får se det heller.

Så det var allt för mig :D nu ska jag käka frukost. Hade gött :D


Kommentarer

Postat av: Ester

Hejsan,jag har börjat läsa di fantastiska blogg.:)

Du är ju grymt söt:D

Postat av: ems!

nej,för du är allmänt fin :)

Postat av: malin

Din blogg är jätte intressant ju :)

Postat av: Sofia

Keep up the good work.

håller med, snoddar, shutter shades och tröjan upför näsan, det är PJ om något.

Postat av: bella

du har rätt, du är bara allmänt snygg ;)

Postat av: Nellyhaglund

jag fattar inte meningen med gummiband!

Postat av: rebecca

Haha, du lyckades till och med övertyga mig :P

Bra jobbat!

Postat av: Anonym

du har sååå rätt!

+ att du är gaaalet snygg!:)

Postat av: Carro

Shiit du e skiit söt:O:)<333

o du har rätt med hella texten vrf behöva såna saker eller gör det när man e så söt som du:*

Postat av: Linus / Dagenspj

Hej!

Tycker det är mest kul att du ibland kollar in min blogg.

Känner till den där uppvikningen, har en kompis i örebro som ofta gör likadant som han visade på chinos nån gång i våras.

Men, visst, personligen har jag inget emot dig (eftersom jag inte träffat dig)

take care

Postat av: agnes johansson ♥

sv: fan va söt du är :p höhöö

Postat av: jacquelin

du är riktigt snyggg!!(:

Postat av: Anonym

hahahah, rätt. det där är så jävla fult så det finns inte. hatart!

Postat av: matilda

helt rätt haha..

och kolla krillebooi så ser du nån med idumin på läpparna ;)

Postat av: Kim

Haha! Så jävla bra inlägg alltså! :D

Keep up the good work Mich! :)

Postat av: linneajaktlund

din stil var bra mkt snyggare än pjstilen :D

Postat av: Anonym

söt blogg (; puss

Postat av: S-cardell

haha dem dära pj'sarna bor här xD

Postat av: hanna:)

fint=)

hahah

Postat av: sam perstedt

du är så söt :) <3

Postat av: Johan

Så rätt! Hatar folk som inte vet va dom snackar om, fett bra inlägg :D

Postat av: sandra

bra skrivit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback