ojoj!

Har legat i sängen HEEEEELLLAA dagen och kollat på film med fille :D vi kollade på



Trailer


Sen kollade vi på



Trailer



och sist!



Trailer



Dock så var det bara den sista filmen som var riktigt bra :P dom andra var okej tyckte iallafall jag =)
nu vet jag inte riktigt vad som händer =) om ett litet tag ska jag färga håret chocklad brunt. Men bara för att pröva =) ska börja sola solarium också så jag blir brun och fin =) tummen upp till

det absolut bästa stället att sola på =) först o främst så har dom as bra solarium som verkligen ger en färg direkt. och sen så är det helt personal fritt man stoppar bara i pengar och solar. Lite dyrt kanske men det är det värt dom har även en maskin där man kan köpa sol booster krämer som man har på sig innan man solar. den som funkar bäst är australian gold. den kostar ca 35 kr en solning med den är som att sola 5 gånger typ. allt som allt när jag solar kostar det väl mellan 100 och 120 kr. men om ni inte prövat meddo så ska ni absolut göra det =). en stor hiss till meddo.


Kommentarer

Postat av: roggie

the sick nurse var den bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback