Mitt hår

Okej, Nu har väldigt många frågat otroligt mycket om vad jag gör med mitt hår så här kommer det.

för det första så har jag väldigt tunt hår. Och när jag fixar det så tar jag först e dusch utan balsam. Bara shampoo så att håret blir mycket mer strävt. Efter det så handuks torkar jag mitt hår noga. Sen fönar jag mitt hår uppåt tills det blir snus torrt. och jag plattar inte mitt hår för det är spikrakt. Men som ni kanske läst så var jag lite mainstream och köpte en plattång iaf. Och det gör så att topparna blir rakare och spikigare. Så efter jag fönat mitt hår så plattar jag det så allt står uppåt som en boll typ. Efter det tar jag i

Di:fi grönt vax

Sen tar jag det i tre omgångar. Först luggen och mitten av huvudet. Sen sidorna. Och till sist där bak.

Frisyren

Jag tar luggen inklusive håret mitt på huvudet och tvinnar det lite mellan fingrarna. Sen lägger jag allt åt höger.
Vänster sida kammar ja frammåt och spretar det lite utåt. Höger sida spretar mycket åt sidan och luggen ligger väldigt mycket åt höger. så i princip hela frisyren är lutat åt höger. där bak tvinnar jag håret utåt med fingrarna sen drar jag det mellan fingrarna snett neråt och utåt åt höger tills det ligger bra.

Resultat



Så nu lär jag ju förklarat tillräckligt bra för alla er som känner för att kopiera mitt hår :P Pröva er fram nu alla puss :D


Kommentarer

Postat av: Anonym

tja,jag har en fråga, har du någe bra tips på bra spray som man kan spraya i efter man tagit i d;fi och jag undrar hur ofta bör man tunna ut håret, för jag har ganska tjockt hår,



svara, ifall du hinner,(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback