Kväll

Tja alla läsare. Jag känner att jag inte har varit så snäll mot er på senaste tiden. Jag har inte updaterat mer en en gång per dag och jar ber om ursäkt. Det är bara det att jag är ute så mycket så ja hinner fan inte det haha. Nåja som några av er kanske inte vet så pluggar jag fortfarande. Japp ja pluggar. och Nej jag har inte gått om jag hoppade av skolan i 2 år och jobbade På ett café. Japp Men nu pluggar jag grafisk designer på en lite annorlunda skola som heter It-Gymnasiet.
och efter som det började nya ettor idag så var ju coffe tvungen att sätta dom på plats. Så



Haha Men nu till något mer nödvändigt! Jag ska kolla på film nu men vet fan inte vilken Kan inte mina läsare hjälpa mig Med någon bra skräck film =)?

Och nu Kvällens Outfit :D
 


Kommentarer

Postat av: mandi wahlroth

du är sjukt snygg:$

Postat av: Madde

en bra skräckis e 1408

Postat av: Anonym

dead silence !

Postat av: Macke.

Tja , ska ge dig dom senaste o bästa skräck filmerna:)



Zombieland (lite mer roligt action skräck)

The Haunting in Connecticut (sjukt scary)

The Uninvited (sjukt bra o scary)

The Omen 2006 (har inte sett änu men verkar skit bra o scary :P)

Friday the 13th (2009) (Michael bay har gjort den så den e sjukt bra , bäst av dom filmerna :))

The Messengers (inte sätt änu men verkar osse bra som fan)

The Grudge 3 (Ganska bra fast gillade 2an bättre :) )



Och sen ska jag se ''The crypt'' i kv men den har du nog sett :P

Postat av: Kim

Walled in, Hide and Seek, Gothika, Mirrors, Rottweiler (den e konstig men sevärd)! :)

Btw, var har du köpt din mössa? Gillar den! :)

Postat av: trollboll

hahah aja coffe :D

Postat av: Anonym

tycker du ska ta & se " the crudge ".

eller " one missed call ", dom är super bra!

Postat av: 8)

den mössan har ja letat efter fast svart as länge, snälla säg vart du köpt den :)

Postat av: hejdu!

Friday the 13th

one missed call



ont; världens läskigaste skräck är [REC] men har inte sett den

Postat av: anastasia

sexiit ;D

Postat av: a l e x a n d r a

the strangers

Postat av: Anonym

instängd, sjukt läskig :)

snygg också :)

Postat av: Anonym

a stranger is calling

Postat av: Anonym

- The crypt

- Prom night

:)

Postat av: K*

fridat the 13th ;)

Postat av: Jennyanoschkin

hahaha, videon xD



1408 är riktigt bra ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback