HÅR VIDEON

Gissa vad? ja gjorde en hårvideo åt er =) ÄNTLIGEN va? enjoi


Kommentarer

Postat av: kga

hah lite wax där hörredu :) naaaat

Postat av: Thewildbabyy@bdb

fan så snyggt det blev;)

Postat av: -

det är fan snyggt, men ändå halv bögigt

Postat av: basse

riktigt nice :D

Postat av: mn

Nu får du säga åt Filip att han också ska fixa! :))

Postat av: anders

mycket fint resultat ! (Y) dock förstår jag inte ?

jag tror dom flesta ville se från början ? utan vax helt och sen fixar du ? som viktor pipenbug gjorde, annars skit bra ! gö mer ! olika stiler och så !

Postat av: emmann

snyggggg (;

Postat av: razzie

asså lite strutigt du skulle haft lite mera volym i bakre sidokanalerna annars nice

Postat av: sandra

haha va söt du är michel! :DD bra start på min morgon att sitta o le åt din hårvideon!:D

Postat av: Kevin'

riktigt nice, fast hade gärna viljat sett från början, när du inte hade nåt vax alls :)

kan du berätta hur du klipper håret med? =)

bara o skicka ett mail eller nåt

Postat av: Fanny

Haha, fan va söt!

Postat av: lea :)

åh tack

då vet jag hur jag ska göra imorgon på morgonen då ;);)

Postat av: brudenidittliv

VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA SNYGG ? snälla kan du inte gifta dej med meej !?

Postat av: A*

haha shiiit va söt du är :)

Postat av: Anonym

snyggish!

Postat av: kissymjau

brudenidittliv är sinnesförvirrad 13 år tjock o har tandställning o finnar på stjärten

Postat av: brudenidittliv

men haha , jag är 14 år , jag heter emma , jag är inte tjock ? HAHA , man tränar jue , vettu . ingen tandställning här inte :P för det behövs inte , o inga finnar nån stans! haha , so you've got it wrong . x) .

Postat av: fia

åh shit spännande! :)

Postat av: ;D;D

så du har dax där fram lr ;o?

Postat av: playboystyle

du är bäst mikzzzan ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback