Hår Videon 2!

Yes, efter som så sjukt många personer ville att jag skulle göra en ny video
Där jag inte har i något från börjar så här är den




För övrigt så har jag inte gjort något speciellt alls idag. Men snart blir det nog stan med fille. Ska kolla på lite kläder och sånt.

 O JA! juste

. Fille fyllde ihår så ja hoppas ni har sagt grattis till han

. Och min blogg kommer få en rejäl Remake av http://hofo.se Nu =)

 hm. o ja alla ni som bloggar! ni har väl inte missat att gå in på Min Bubbleroom annons så du kan börja tjäna pengar på

din blogg =). Nee nu avslutar vi med dagens outfit sen ska jag ut. Hade gött alla


Kommentarer

Postat av: mandi wahlroth

sjukt snygg är du;o

Postat av: eRotiica

Så i stort sätt så tar alla killars hår ca 3 min att göra ^^ Kanske kul att se hur fort det går! Jag menar, min kille gör inte ens så mycket och det tar fan typ 30 min för honom att göra sig i ordning ^^



Peace x

Postat av: ..........

skitbra hårvideo !

Postat av: erik

kan du inte gö en video där du plattar håret ???

Postat av: schaffer

han plattar inte håret..

Postat av: Anonym

Bra video, snyggt!

:)

Ska även tacka dig för reklamen av hofo.se - länge letat nice festmusik och finner det mesta där nu!

Tack som fan! Ha det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback