GRRRRRRRR

Har väntat hela dagen på att robin ska ge mig bilder. men nu får det bli ett inlägg utan så laddar ja upp bilderna sen ist.

Idag har jag varit i solhaga poolen o badad med några :D hade fett kul o tog några nice pics :D nu sitter jag o väntar på ted jävel som ska komma hit o sen ska vi kolla på District 9 o kanske dra ner till Hästhagen. i morgon är det fredag och fredag är fest :D:D ska slå till på stort i morgon funderar på tequila.

Dagens tips är för övrigt fixa aldrig håret efter du har badat o klor vatten! for guds skull duscha efter. det blir som spindelnät. helt stört.

Har inte så mycket mer att skriva om just nu så ja ska kolla om ja hittar några roliga bilder på datorn.


Min ögonfärg Oediterad :P

Föressten är det någon som vill ha en till frågerunda?


Kommentarer

Postat av: danne :D

Yayy du har snyggast hår :D

Postat av: felicia

du har riktigt snyggt hår måste jag ba säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback