*Gäsp*

Morrn! alla nu har mikzzzan kastat bort fille från datorn. Den lilla nörden haha. jag har typ degat i sängen hela dagen medans fille har våldgästat min dator :P Idag kommer nog bli en rätt så tråkig dag men jag o fille jobbar på det. vi ska försöka hitta NÅTT roligt att göra iaf.

Dagens tips

idag prövade jag Difi grön hårspray med difi grönt wax. Det funkade inte så bra jämfört med hur bra den blåa sprayen funkar med det gröna waxet så kom ihåg det! =)



Jaja men vad ska ni alla göra idag då?


Kommentarer

Postat av: carolina

samma här, har bara degat typ hela dagen :o

måste hitta på ngt !

Postat av: Chasmine

bästa hårsprayen :)

Postat av: Linn

ut på stan antagligen^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback