Diss

jag har tänk på en sak med dessa Pjs, Jag kommer ihåg får några år sen när det vart poppis med jättestora solbrillor. fyfan va ja hatar sånt Man kunde se en tjej o tro att hon såg bra ut men så fort solbrillorna togs bort vart man mörkrädd. Nu har pjs tagit steget längre o döljer ansiktet med tröjan. det enda som syns av själva killen är pannan o dom får massa kommentarer "ååååååhh SNYGG!!!"  kolla



Dom fick massa snygg kommentarer på bdb. men vart ser man om dom är snygga eller ej?.  DÖD ÅT  T-SHIRT ÖVER NÄSAN!!!

Visst är jag snygg :D:D:D?!


Kommentarer

Postat av: patrik

TACK , Kunde inte sagt det bättre själv , skön blogg !

Postat av: walkx @ bdb

haha fan vad skön (;

Postat av: Anonym

hahah håller me xD

Postat av: Anonym

sjukt rätt du har! håller verkigen med!

Postat av: Johan

haha, klockrent, tog orden ur min mun :p

Postat av: Amanda

kan inte annat än att hålla med

Postat av: Anonym

haha... helt rätt mikzzzan ;)

Postat av: Macke.

Sant som fan.

Nice blogg btw .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback